07 March 2009

TGIF (= Thank God It's Friday)

Mis Sa arvad, mis ma täna tegin?

Õige :D tsikliga sõitmas käisin!
Täpsemalt tulen ma just EMMK Talverallilt, kus peale varakult käpa maha saanud põhjanaabrite oli palju toredaid vanu ja uusi tuttavaid. Aga esimeseks korraks mulle piisas ja otsustasin, et koduvaikuses on ikka parem magada kui maaskäpsete põhjanaabrite mörina saatel. Liiati et koduvaikus paikneb ürituse toimumiskohale Kiisale nii lähedal.

Lisaks mahtus möödunud reedesse ettekande pidamine EGÜ kevadkonverentsil, mis sujus ootuspäraselt rabedalt (no ei ole mul avaliku esinemise närvi, ei ole!), ent võeti üllatavalt soojalt vastu. Vähemalt lähemate kolleegide poolt. Vähemalt oskavad nad lohutada ;)

Sama ettekanne sai teisipäeval juba tekateka tudengitele peetud. Tõtt-öelda tundsin ma end selle auditooriumi ees mõnusamalt kui tänase ees.

Vahepeal on tänasest juba eile saanud...

No comments:

Post a Comment