13 March 2009

Nõuka-aeg pärandas meile ametipäevade traditsiooni

TTÜ's on saanud traditsiooniks tähistada 12. märtsil automaatikapäeva. Nagu igal aastal, tuli ka tänavu see kuupäev täiesti ootamatult :) Ma ei ole oma ülikooliga küll erilisi sidemeid säilitanud, aga vahelduva eduga üritame me sel päeval kokku saada oma kursusega -- aastal 1994 automatiseeritud juhtimissüsteemide eriala lõpetanutega. Vahel jääb mõni aasta vahele, aga siis otsib keegi taas kursakaaslaste mailid välja ja saadab kutse laiali.

Kell 5:14 istusin ma rongi peale (mis ju on omaette märkimisväärsus) ja sõitsin linna poole.

Kell 6 olin ma viksilt traditsioonilises kohtumispaigas Karja Keldris vahutava Saku Kulla klaasi taga.

Pool 7 oli mul praad lõpetatud ja koos õlleklaasi põhja lähenemisega sigines hinge rahutus, miks ma veel ikka üksi olen, kui helistas Mac. Selgus, et ma olin operatiivinfost kõrvale jäänud ja seekord minnakse otse Al Mare bowlingusse. No õnneks ei olnud ta veel kaugel ja võttis mu Roosikrantsist auto peale.

Meid tuli seekord kokku kuus: Mac, Avo, Hannes, Einar ja Kaiz. Kella kümneks sai meil neli või viis mänguvooru mängitud ja Hannese ülemvõim (mida vahel küll Avo kõigutama pääses) kehtestatud. Noblesse oblique -- Hannese kohustuseks jäi meid lähiajal taas kokku kutsuda ja sedakorda oma saunas võõrustada.

No ja täna hommikul saan ma (taas ootamatult) teada, et täna tähistatakse geodeetide ja kartograafide päeva! :D

No comments:

Post a Comment