28 December 2009

Ruitlane

Kuskil kuu aega tagasi sattus mulle pihku Ruitlase värskeltilmunud "Naine". Ühe hooga sai see läbi loetud ja hinnatud vägagi mõnusaks lugemistükiks, mida on vahepeal olnud sobilik ka mõnele sõbrale kingituseks osta.

Nüüd aga tõi Jõuluvana sama kirjamehe teise teose "Kroonu" - juba mõned aastad tagasi ilmunu ja värskelt kordustrükini jõudnu. Eks ma seda lugema hakates eeldasin jälle midagi Naise-likult kerget ja humoorikat. Paari esimese peatüki läbilugemise järel oli mul aga raske uskuda, et need raamatud samalt autorilt pärinevad. Kui Naine oli lihtsalt hea raamat, mille loed läbi, mügistad naerda ja paned käest, siis Kroonu on märksa mitmeplaanilisem, sügavam, kaasahaaravam, mõtlemapanevam. Mul läheb see juba teisel ringil!

Huvitav, kuivõrd on minu mulje ja hinnang seotud sellega, et ma ise Ruitlasega sama aasta poiss olen ja samal 88ndal kroonu läksin? Loe Sina ka ja ütle!

No comments:

Post a Comment