10 December 2009

:) :(

Gert riidles muga, et ma olen oma blogi unarusse jätnud. Õigust räägib :(

Aga kui millestki kirjutada, siis tänase teatriskäigu valguses viimase aja teatrielamustest laiemalt. Merit, tubli kultorg, on meid ja lähemaid tuttavaid üsna tihedalt piletitega varustanud.

No82 "Pea vahetus" -- üks nõrgemaid NOs nähtud asju. Nõrgem oli ainult "Rambo". Enne seda oli tunne, et NOst ainult puhast kulda tulebki.

Draamateatri "Voldemar" -- kui tükis on ajalugu ja dokumentalistikat sees, siis olen mina kohe müüdud mees. Eriti soojalt puudutas omakandimehe Ruts Baumanni roll. Kivirähult suurepärane dramaturgia. Tiit Sukk peaosas küll pisut liiga teatraalne.

Linnateatri "Hecuba pärast" -- ülivõrdeliselt hea!!! Kõike ümbritsevat terve pika etenduse ajaks unustamapanev ja jäägitult kaasahaarav mängulust kogu trupi poolt.

Täna vaadatud Draamateatri "Grönholmi meetod" -- saast. Nõrk dramaturgia, erakordselt nõrk esitus nelja näitleja poolt. Täielik kooliteater. Tabasin end kibestunud mõttelt: kas Harriet Toompere töötab näitlejana ainuüksi sellepärast, et ta on Toompere?

Kahjuks käisin ma sel päeval tööasjus Tartus, kui Merit ja teised vaatasid No78 "Kes kardab Virginia Woolfi". See tunnistati üksmeelselt suurepäraseks tükiks. Tänase grönholmisaasta lavastaja Hendrik Toompere jr olla seal näitlejana tippklass. Kui edaspidi võimalus avaneks, tahaks kindlasti ise ka vaatama minna.

No comments:

Post a Comment